2024. január 28., vasárnap

 Sok mindent képzelünk önmagunkról ez azt mutatja hogy különbnek tartjuk magunkat embertársainknál, semmivel sem vagyok különb de egy van ami senkinek nincs nagy szívem amibe bele férnek azok akiket szeretek. A szeretet az ami ma meghatározza az életünket, a szeretet ad és nem vár viszonzást. Azt szokták mondani hogy amit kaptunk azt meg kell osszuk felebarátainkkal vagy azokkal akik ismerőseink a Facebookon, szeretek írni és a vágyam az hogy író legyek olyan akit Isten használ mint eszközt. Tudom, az írásom nem mindenkinek tetszik mert a számukra nincs benne üzenet. Amikor elkezdünk szeretni egyre jobban kezdünk hasonlítani Jézushoz ahhoz Aki arra kér hogy szeressétek egymást, szeretteim engem mindig a szeretet motivált és azt gondolom hogy szeretet nélkül az életünk üres és céltalan. Nem akarok okos lenni én csak szeretném azt az önzetlen egyszerű életet élni amibe Isten bele helyezett, nem az embereknek akarok tetszeni hanem az élő Istennek Aki elhívott hogy író legyek. Hiszem azt hogy az írás a talentumom, élek a lehetőséggel és szeretnék még köztetek áhítatot megosztani ami nem rólam szól hanem arról az Úr Jézusról Akinek köszönhetem az életemet és azt hogy átsegített a nehéz dolgokon. Emlékeztek Jeremiás prófétára? ő olyan volt mint Mózes aki elkezdett szabadkozni a küldetés elején: Jeremiás 1:4-7; Így szólt hozzám az Úr igéje: Mielőtt megformáltalak az anyaméhben már ismertelek, és mielőtt a világra jöttél, megszenteltelek, népek prófétájává tettelek. De én ezt válaszoltam: Ó, Uram, Uram! Hiszen nem értek én a beszédhez, mert fiatal vagyok! Az Úr azonban ezt mondta nekem: Ne mondd, hogy fiatal vagy, hanem menj ahova csak küldelek, és hirdesd, amit csak parancsolok! Láthatjuk Jeremiás vagy Mózes esetében azt hogy nem azt mondták amit ők akartak hanem azt amit Isten akart üzenni általuk, ha én elkezdek olyan dologról írni ami nem Isten felé vezet titeket az okoskodás és nem lenne benne semmi olyan ami bátorítana titeket. Hagyom azt hogy Isten használjon fel engem arra hogy az Ő üzenetét tegyem közzé az Ő dicsőségére és a ti épülésetekre, Isten számára nem az a fontos hány éves vagy hanem az hogy menj az emberek közzé és mond el nekik azt mit tett az életedben és hogyan változott meg az életed. Rajtad múlik engedelmeskedsz e a kérésnek vagy nem, a Lk 9:57-62; verseivel zárom a gondolatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szerelmünk története  1 Mózes 24;     Láthatjuk azt régen a szülők választottak párt gyermeküknek, Ábrahám tudta a legjobban azt ki lesz a p...